Arbetspass Säsongen 2024

Nu är sammanställningen av arbetspass säsongen 2024 färdig och finns i detta excel:

Arbetslista för evenemangssommaren 2024.xlsx

Vi har försökt tillgodose era önskemål i så stor utsträckning som det varit möjligt. Skulle du behöva byta ut något arbetspass är det ditt eget ansvar att hitta en ersättare eller byta pass med annan vårdnadshavare och därefter meddela kansliet vilken ändring som är aktuell.

För att underlätta för er att byta pass med varandra finns det öppna dokumentet där ni kan skriva kontaktuppgifter och vilket pass som behöver bytas. På så vis blir dokumentet en slags anslagstavla för passbyte och ni vårdnadshavare kan kolla in förfrågningar och svara varandra.

När ett pass byter ansvarig ska ni meddela detta till kansli@kovlandsif.se

(Öppet dokument) Byte av KIF arbetspass säsongen 2024